Gode resultater etter brukerundersøkelsen

Vi gleder oss over gode resultater etter brukerundersøkelsen som ble gjennomført i november. Vårt hovedfokus de siste årene har vært på samspill, relasjoner og lek. Dette gjenspeiler seg i resultatene.

Vi ser at dette arbeidet har gitt resultater når alle foreldre som har svart på undersøkelsen gir fullt score på spørsmålet "Jeg har inntrykk av at barnet mitt trives i barnehagen"

På kategorien "Relasjon mellom barn og voksne" er det samlete resultatet 4,8 av 5.

Vi har jobbet mye for at barna skal føle seg trygge og at deres behov skal være godt ivaretatt. Dessuten jobber vi med å se hvert enkelt barn og anerkjenne og bekrefte deres opplevelser og følelser. På spørsmålene som omhandler disse punktene spesielt, er resultatet henholdsvis 4,9 og 5!

Svarprosenten var på 68%. Undersøkelsen ble sendt ut til 35 foreldre og vi fikk inn 24 svar.

Resultatene fra hele undersøkelsen vil bli gjennomgått på foreldremøtet i april/ mai.

Les mer om undersøkelsen her: Om foreldreundersøkelsen

De nasjonale resultatene ser du her: Nasjonale resultater fra brukerundersøkelsen 2016