Foreldremøte 14. april - Tema kosthold

Det blir foreldremøte torsdag 14. april fra kl 18.30. Tema for møtet er kosthold. Det avholdes årsmøte i foreldrerådet i løpet av møtet. Innkalling til møtet sendes på e-post til alle foreldre mandag 4. april.

Vi er så heldige at vi har en mor i foreldregruppa som er utdannet klinisk ernæringsfysiolog. Hun har sagt seg villig til å snakke med foreldrene om kosthold denne kvelden. Vi satser på at de fleste i personalgruppa også blir med på møtet og håper på en konstruktiv og inspirerende dialog om barns kosthold.

Påmelding til møtet gjøres enten ved å fylle ut svarslipp på innkallingen som blir sendt ut på mandag, eller ved å sende e-post til barnehagens e-postadresse kajabh @ online.no

Det blir avholdt årsmøte i foreldrerådet på samme møte. Ta kontakt med Monica på e-post kajabh @ online.no dersom du kunne tenke deg å bruke dugnadstiden din på et av følgende verv kommende barnehageår:

• SU-representant
  • Valgkomite
  • 17. mai komite
  • Styrerepresentant

Det er ikke valgt 17. mai komite for inneværende år, så dersom du kunne tenke deg å være med på å arrangere feiring i barnehagen i år, er det fint om du gir beskjed så fort som mulig!