Resultater fra brukerundersøkelsen

Vi er veldig fornøyd med en svarprosent på 75%. Generelt sett ligger resultatene for Kaja barnehage litt høyere enn gjennomsnittet for kommunen.

Vi er stolte av at vi scorer spesielt høyt på spørsmål om omsorg og respektfull behandling. Det er viktig for oss at foreldrene opplever å bli tatt på alvor av personalet og at barna møtes med respekt og omsorg!

Vi ser også at vi har noen utfordringer, spesielt når det gjelder matserveringen i barnehagen og barnehagens fysiske miljø. Hva som ligger i dette og hvordan vi kan bedre oss på disse områdene, vil vi jobbe med kommende barnehageår. Vi starter med å drøfte resultatene i SU i august/ september for sammen å komme fram til veien videre.

Mer utdypende informasjon om resultatene og hvordan vi jobber videre med dem vil bli presentert på foreldremøtet til høsten.