Adkomst til barnehagen med bil

På grunn av bygging av nye studentboliger i Skogveien er Utveien enveiskjørt fram til sommeren 2021.

Her er 3 alternative måter å kjøre til barnehagen:

1. Kjør opp Lyngveien til den krysser Utveien. Ta til høyre og du får barnehagen på venstre side etter at du har passert brakkeriggen til Veidekke.

2. Ta av fra Drøbakveien, opp Skogveien. Følg Skogveien til du møter på Utveien helt øverst. Ta til venstre og du får barnehagen på venstre hånd når du har passert brakkeriggen til Veidekke.

3. Ta inn Utveien fra Kirkeveien og ta til høyre ned Samfunnsveien der Utveien blir enveiskjørt. Ta første til venstre, inn Høgskoleveien. Der er det etablert en ekstra parkeringsplass for besøkende til barnehagen. Du kan også fortsette Høgskoleveien helt fram til Skogveien og følge instruksjonene i alternativ 2.