Velkommen tilbake :)

Nå er vi godt i gang etter ferien ! Vi ser mye gjensynsglede og god lek. Noen gleder seg stort over å være størst i år, noen har byttet avdeling og vi har tatt imot mange nye barn og foreldre som vi gleder oss til å bli bedre kjent med.

Vi nyter å være ferdig med bygging og ser at de nye løsningene fungerer veldig godt. Men selv om vi ikke har byggeaktivitet i barnehagen lenger, er det fortsatt mye spennende som skjer på andre siden av veien med bygging av nye studentboliger. Vi har god utsikt til gravemaskiner, heisekraner og masse aktivitet.

Det er møte i samarbeidsutvalget i morgen, torsdag 22/8. På dette møtet vil dato for høstens foreldremøte bli satt. Referat fra møtet legges ut på nettsiden under  "dokumenter til nedlasting/referater".

Foreldre som har spørsmål eller tilbakemeldinger får tak i oss her:

Klatremus:  klatremus@kajabarnehage.no - telefon: 94782594

Skogmus: skogmus@kajabarnehage.no - telefon: 94889619