Nå har vi tatt i bruk nye, fine lokaler!

Nå har vi endelig fått tatt i bruk de nyrenoverte lokalene våre. Alle rom er nå i bruk igjen. Takk for all forståelse og oppmuntring underveis i prosessen!

I Kaja barnehage har barna svært god plass å boltre seg på, både inne og ute. Derfor har det vært mulig for oss å opprettholde driften også under byggeperioden. Barnas lekeareal har hele tiden vært innenfor fastsatt norm for leke- og oppholdsareal, men med lite lagringsplass og pågående arbeider har det til tider vært utfordrende for alle. Vi gleder oss derfor veldig over endelig å være i havn.

Vi har hatt en periode der vi har hatt noen begrensninger i tilgangen til enkelte rom. Bortsett fra ett lekerom som har vært delvis stengt for oppussing og lagring siden november, har det hovedsakelig vært personalet som har hatt begrensede arealer, men nå har vi endelig fått innta den nye personaldelen, med personalrom, møterom og kontor samlet på ett sted.

Vi har også fått ny personalinngang ut mot parkeringsplassen. Denne døren vil som hovedregel være låst, men ved forhåndsavtalte møter vil døren være åpen slik at man slipper å gå gjennom avdelingen for å komme til møterommet.

Det gjenstår fortsatt litt opprydding/ innredning i personaldelen og noe utvendig arbeid. Dette vil bli fullført i løpet av våren.

Vi takker for forståelsen og alle gode, positive tilbakemeldinger underveis!